Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~thulee | użytkownik

imię i nazwiskopaweł ciszewski adresmętków zarejestrowany19.06.2007 @01:58:36 ostatnio na stronie10.12.2013 @19:47:37

..chciałbym chcieć, aby grafika chcąc nie chcąc kreowała tu wyobrażenia i abstrakcyjne skojarzenia, dając jednocześnie pole do interpretacji, dotykając niektórych tajnych, metafizycznych elementów naszego umysłu i bytu..


..pomiędzy wszystkim
.thulee

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://thulee.digart.pl/ Gadu-Gadu3995240
digarty68 komentarze1810 posty na forum0

komputer / sprzęt
rtv i agd

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~boodex6    11.07.2011 @00:56:42
byliście na świcie ? czy później ??
_______
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
~Sonyia    09.07.2011 @09:11:33
_______
"Perfekcja nie jest osiągalna, ale jeśli dążymy do perfekcji osiągamy doskonałość..."
~rodzer71    30.06.2011 @22:00:06
'dzięki...
'pozdrawiam...
~rodzer71    30.06.2011 @20:10:33
50mm na reverse...
~siwula    30.06.2011 @18:30:43
Bardzo dziękuję! Fajna galeria,będę zaglądać jeśli pozwolisz .Pozdrawiam serdecznie!
~tomasz62    28.06.2011 @15:35:57
Dzięki...!!!
~Agulhado    24.06.2011 @21:18:54
czekamy na prace te ze Słowacji zwłaszcza
Niedziela Zakopane statywy w dłoń i polujemy
zamierzam sie czegoś przy Tobie nauczyć
~finus    24.06.2011 @20:23:21
podziękował, pozdrawiam
~farbowanabrunetka    02.12.2010 @19:44:08
Mówisz o reggae, alternatywnych brzmieniach... Coś konkretnego?
Podoba mi się Twoja ulubiona aplikacja. Doraźna, skuteczna, bezbolesna.
~sweetxcore    06.08.2010 @15:04:33
dzięki xd
_______
all of my endings are waiting to begin
~kasiaczarna    03.08.2010 @13:44:47
dzięki!
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~Betinka89    30.07.2010 @21:12:10
ano to jest najgorsze mam z tym problemy..chociaz kiedys codziennie wstawalam o 4 do pracy... a teraz mam z tym problem
ale w najblizszym czasie planuje taki wypadzik...
pozdrawiam
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    30.07.2010 @21:04:51
Dziekuje u Ciebie tez nawet ładniej przyjemniej
lubie poranki ale bardzo rzadko uda mi sie na nie zdążyć wiesz..jak jest
pozwol ze bede wpadac do Ciebie czesciej
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    30.07.2010 @21:02:47
hehe zachodząco
pozdrawiam ciepło i milego wieczorku życze
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~tomasz62    29.07.2010 @17:37:43
Dzięki
~sweetxcore    28.07.2010 @11:20:29
dzięki ;D
_______
all of my endings are waiting to begin
-czarodziejoz    27.07.2010 @20:52:05
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się milej Twej pamięci

A
~greener    27.07.2010 @08:30:07
Dziekuje za komentarz
~sweetxcore    25.07.2010 @11:25:14
dzięki ;D
_______
all of my endings are waiting to begin
~Abla    24.07.2010 @19:27:44
Dziękuję Pawle
akwarela to dla mnie wielka bitwa, ale próbuję walczyć
~sweetxcore    24.07.2010 @10:32:00
dzęki ;D
_______
all of my endings are waiting to begin
~Baxia    21.07.2010 @10:46:46
dziekuje, jasne nie ma problemu
~Oscar1967    20.07.2010 @20:15:05
dziękuję i pozdrawiam
~sweetxcore    20.07.2010 @16:43:53
dzięki za ocenę ;D
_______
all of my endings are waiting to begin
~Abla    20.07.2010 @15:36:19
Dziękuję
fajny rudzielec na zdjęciach
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt